Winkelwagen

Close
Je winkelwagen is leeg.

Je wilt mooie dingen maken. Je wilt ook, dat je collecties aanslaan; verkopen. Een merk neerzetten. Waar begin je, en hoe zet je de volgende stap? 

Stylink.Studio

Je hebt het allemaal in huis: kennis, visie en creativiteit. Maar kiezen is niet eenvoudig. Durf je je nog te onderscheiden nu merken en producten steeds meer op elkaar gaan lijken?

Je wilt door. Groeien. Scoren met je collectie, aan de weg timmeren met je ontwerpen, je dienstenaanbod of producties. Geen dertien-in-een-dozijn merk, maar een brand met een eigen smoel en klantgroep, een heldere richting en bijbehorende aanpak. Wij helpen je graag op weg.

We helpen je onderbouwde keuzes maken voor stijl en aanbod door inzicht in de markt en trendinformatie waar je echt iets aan hebt: toepasbaar, haalbaar, schaalbaar. We helpen je bij branding, bij marketing, product- en collectieontwikkeling. Je bent van harte welkom bij onze (trend)lezingen en workshops.

En ja, je kunt ons ook inhuren: we kijken mee met je ontwerp- of marketingteam of we versterken je organisatie als externe partij.

Anna Borsboom

Stylink-founder Anna Borsboom werkt als trendwatcher en marketeer. Zij adviseert bedrijven onder meer over positionering, marketing, collectie- en productontwikkeling, geeft lezingen en trainingen (also in English).

Hallo Anna!

Kiki Poulisse

Kiki is consultant, trend forecaster en designer voor merken en retailers in verschillende markten. Kiki ontwikkelt de juiste prints, vormen en kleurschema's voor commerciële collecties in mode, kids, schoenen, food, woonaccessoires, gifts, stationery en partygoods.

Hallo Kiki!

Anderen over Stylink.Studio

Studio Valentijn & De Lichtschool

Ik was op zoek naar een partij die mijn twee bedrijven meer herkenbaar en visueel zouden verbinden, zodat ze ondanks de verschillende doelgroepen eenheid zouden uitstralen en visuele ‘zusjes’ van elkaar zouden worden. 

De jarenlange ervaring van Anna in het branding-vak gecombineerd met de creativiteit en openmind van Kiki heeft geresulteerd in twee mooie logo’s, twee spiksplinternieuwe websites, een marketingstrategie en social media powerserie.
Dank ladies!
Annelies Valentijn

Groeien met je merk

Wat heb jij nodig om verder te komen met je merk of bedrijf? We kunnen je helpen bij de ontwikkeling van producten en collecties, bij marketing en branding. Onze basis: voortdurend onderzoek naar trends en ontwikkelingen in de markt van lifestyle en design.

Samen hebben Kiki en Anna ruim 40 jaar ervaring in concept-, product- en dessinontwerp, in marketing, branding en reclame.

We combineren onze kennis van trends en branding met onze gedeelde liefde voor style & stuff: van kleur en materiaal tot en met het maakproces en marketing.

Onze klanten zijn merken, marketeers en maakbedrijven; mensen die weten dat branding en design samen moeten werken om een product of collectie onderscheidend te maken en klanten te binden.

Ons werkveld: de lifestyle-branche: wonen en mode, kids, food, gifts, party goods en stationery. Alles wat het leven een stukje mooier kan maken!

Waar nodig schakelen we andere specialisten in. Denk aan buyers, aan visual merchandisers, fotografen of videomakers; altijd ervaren mensen die feeling hebben met je merk en het werkveld.

Alles wat nodig is om tot resultaat te komen: een heldere richting voor je merk, onderbouwde keuzes voor stijl en aanbod, collecties die aanslaan, een trouwe klantgroep. Klinkt goed, toch?

Meer weten? Maak even een belafspraak - dat kost niks en je zit nergens aan vast. (Maar misschien stuur je liever een mailtje?)

Stylink.Studio
Baarsjesweg 301
1058 AG  Amsterdam
studio@stylink.nl
06 45742950



Stylink.Studio's stories:
Trend talk: FUNdaMENTAL

Trend talk: FUNdaMENTAL

Een trendlezing, maar dan anders. Omdat corona alles veranderd heeft, behalve onze fundamentele behoeften. Zo ontstaan nieuwe kansen voor merken, retailers en ontwerpers in wonen en lifestyle. Ben jij erbij op 19 mei? 

Wegens succes in de herhaling!

Hallo, met Stylink.Studio!

Hallo, met Stylink.Studio!

De ideeën voor Stylink.Studio lagen een jaar geleden al op de plank. Maar toen kwam corona - en toen blééf corona.