

Je wilt mooie dingen maken. Je wilt ook, dat je collecties aanslaan; verkopen. Een merk neerzetten. Waar begin je, en hoe zet je de volgende stap?
Stylink.Studio
Je hebt het allemaal in huis: kennis, visie en creativiteit. Maar kiezen is niet eenvoudig. Durf je je nog te onderscheiden nu merken en producten steeds meer op elkaar gaan lijken?
Je wilt door. Groeien. Scoren met je collectie, aan de weg timmeren met je ontwerpen, je dienstenaanbod of producties. Geen dertien-in-een-dozijn merk, maar een brand met een eigen smoel en klantgroep, een heldere richting en bijbehorende aanpak. Wij helpen je graag op weg.
We helpen je onderbouwde keuzes maken voor stijl en aanbod door inzicht in de markt en trendinformatie waar je echt iets aan hebt: toepasbaar, haalbaar, schaalbaar. We helpen je bij branding, bij marketing, product- en collectieontwikkeling. Je bent van harte welkom bij onze (trend)lezingen en workshops.
En ja, je kunt ons ook inhuren: we kijken mee met je ontwerp- of marketingteam of we versterken je organisatie als externe partij.

Anna Borsboom
Stylink-founder Anna Borsboom werkt als trendwatcher en marketeer. Zij adviseert bedrijven onder meer over positionering, marketing, collectie- en productontwikkeling, geeft lezingen en trainingen (also in English).

Kiki Poulisse
Kiki is consultant, trend forecaster en designer voor merken en retailers in verschillende markten. Kiki ontwikkelt de juiste prints, vormen en kleurschema's voor commerciële collecties in mode, kids, schoenen, food, woonaccessoires, gifts, stationery en partygoods.
Anderen over Stylink.Studio
Studio Valentijn & De Lichtschool
Ik was op zoek naar een partij die mijn twee bedrijven meer herkenbaar en visueel zouden verbinden, zodat ze ondanks de verschillende doelgroepen eenheid zouden uitstralen en visuele ‘zusjes’ van elkaar zouden worden.
