

Je wilt mooie dingen maken. Je wilt ook, dat je collecties aanslaan; verkopen. Een merk neerzetten. Waar begin je, en hoe zet je de volgende stap?
Stylink.Studio
Je hebt het allemaal in huis: kennis, visie en creativiteit. Maar kiezen is niet eenvoudig. Durf je je nog te onderscheiden nu merken en producten steeds meer op elkaar gaan lijken?
Je wilt door. Groeien. Scoren met je collectie, aan de weg timmeren met je ontwerpen, je dienstenaanbod of producties. Geen dertien-in-een-dozijn merk, maar een brand met een eigen smoel en klantgroep, een heldere richting en bijbehorende aanpak. Wij helpen je graag op weg.
We helpen je onderbouwde keuzes maken voor stijl en aanbod door inzicht in de markt en trendinformatie waar je echt iets aan hebt: toepasbaar, haalbaar, schaalbaar. We helpen je bij branding, bij marketing, product- en collectieontwikkeling. Je bent van harte welkom bij onze (trend)lezingen en workshops.
En ja, je kunt ons ook inhuren: we kijken mee met je ontwerp- of marketingteam of we versterken je organisatie als externe partij.

Anna Borsboom
Stylink-founder Anna Borsboom werkt als trendwatcher en marketeer. Zij adviseert bedrijven onder meer over positionering, marketing, collectie- en productontwikkeling, geeft lezingen en trainingen (also in English).

Kiki Poulisse
Kiki is consultant, trend forecaster en designer voor merken en retailers in verschillende markten. Kiki ontwikkelt de juiste prints, vormen en kleurschema's voor commerciële collecties in mode, kids, schoenen, food, woonaccessoires, gifts, stationery en partygoods.
Anderen over Stylink.Studio
Cultuur en Retail
Voor Cultuur en Retail zijn trends, design, materialen en kleuren van groot belang. Nieuwe inzichten, nieuwe ideeën hierover zijn een absolute must om museumwinkels te kunnen blijven vernieuwen. Daarom werk ik ook zo graag samen met Anna en Kiki.
Anna weet alles over trends op gebied van design en cultuur. Met haar heb ik ook de Museum Retail Tours in Parijs opgezet. Daarnaast we geven (internationale) workshops aan museummedewerkers over duurzaamheid en diversiteit in museumwinkels.
Kiki is een absolute kei op het gebied van kleur en design voor productverpakkingen.
Allebei zijn het onafhankelijke, inhoudelijke en creatieve denkers. Twee onuitputtelijke inspiratiebronnen die mij scherp houden en laten groeien. Samenwerken met Anna en Kiki is vreugde en niveau tegelijkertijd. Ze zijn onmisbaar in dit vak.
Ellen Groenveld
www.cultuurenretail.nl
Studio Valentijn & De Lichtschool
Ik was op zoek naar een partij die mijn twee bedrijven meer herkenbaar en visueel zouden verbinden, zodat ze ondanks de verschillende doelgroepen eenheid zouden uitstralen en visuele ‘zusjes’ van elkaar zouden worden.
De jarenlange ervaring van Anna in het branding-vak gecombineerd met de creativiteit en openmind van Kiki heeft geresulteerd in twee mooie logo’s, twee spiksplinternieuwe websites, een marketingstrategie en social media powerserie. Dank ladies!
Annelies Valentijn
www.studiovalentijn.nl
www.delichtschool.nl
Craftscurator over trend talk FUNdaMENTAL
De scherpe blik van Anna en Kiki komt goed to zijn recht in de trendpresentatie FUNdaMENTAL. Op geheel eigen wijze laten zij zien waar consumententrends ontspruiten, en hoe je ze kunt vertalen voor je bedrijf. De presentatie staat bol van inspirerend beeld, wat vooral heel toepasbaar is voor merken die assortimenten gaan collectioneren, of merchandising- en marketingplannen maken. Ondertussen breken ze ook de muren af tussen verschillende product categorien. Great fun!
Irene Vermeulen
Craftscurator
