Marthe Hoogland

Eigentijdse interieurs, copywriting en branding

Op informele wijze deel ik mijn expertise op het gebied van trends, social media en branding. Dit vertaalt zich in interieurontwerp, blogs, copy en concepten. In mijn werk zoek ik altijd naar de perfecte balans tussen context en esthetiek. 

Ik hou me bezig met:

  • Wat is mooi?
  • Wat is een stad?
  • What's next?

Het liefst werk ik in samenwerkingsverband met vakprofessionals. Ben jij business owner, architect of visuele professional? Stuur me een bericht!

Ik werk(te) o.a. voor:

  • Stylink (redactie en conceptontwikkeling)
  • Stoerevloeren (interieuradvies en copywriting)
  • Yogaschool Noord NDSM (interieurstyling)
  • Philips (social media engagement in Nederlands, Frans en Engels)
  • KLM (social media engagement)
  • Particuliere opdrachtgevers (interieurontwerp en styling)
Marthe Hoogland's stories:
Activisme als trend in mode en lifestyle

Activisme als trend in mode en lifestyle

Overal op de wereld laten burgers hun stem horen; tegen de status quo en vóór verandering. Tegen milieuvervuiling en klimaatverandering; vóór een schone, gezonde leefomgeving. Tegen uitsluiting, racisme, seksuele intimidatie en gender-ongelijkheid; vóór gelijkheid en vrijheid van expressie. Activisme is de trend in mode en lifestyle.